Skönhetsprodukter

Var på birsta idag och käpte skönhetsprodukter för ansiktet  Garnier den gröna serien för fet & oren hud ,

jag tycker produkterna var helt okej.  Har tidigare andvänt  Visibly clear seire men jag vet inte riktigt vilken jag

tycker bäst om ,  Garnier var mildare iaf , Ansiktskrämen var super bra och ger mycket fukt eftersom jag har fet

hy så passar den perfekt för min hy.  Jag köpte också nivea creme den är bra om man har väldigt torr hy , den

världnes mest sålda hudcreme. Jag rekommenderar den verkligen . Jag har tidigare andvänt lite dyrare märken

men det är ondöigt när man kan hitta produtker som är lka bra . Det är oftast märket som man betalar för , det

dyrare behöver inte vara bättre . Köp Garnier eller Visbly clear ! Nu ska jag sova , tänkte kliva upp tidigt i

morgon  för att sola godnatt ;)



                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0