Utkast: Godmorgon idag ...

                                                               




Godmorgon idag vaknade jag vid 13- tiden.  Har fortfarnade lite ont i halsen men jag hoppas att de går över har inte fått någon tid hos läkaren ännu.  Får trycka i mig halstabletter som man ska ta 3 gånger  om dagen (Zyx citron 3mg) 

För  övrigt idag ska jag bara ta de lungt kanske kolla på någon bra film och titta lite på festkläder.
Skulle också behöva beställa nytt löshår men är lite osäker finns ju så många sidor . Jag vill ha ett löshår
som är bra kvalite som man kan använda flera gånger inte som man måste kasta efter någon vecka.
Jag brukar alltid köra clips de sliter minst på håret.
 
Dessutom är de skönt att kunna ta av sig de när man duschar
och ska sova. Men jag länge funderat på att sätta i permanent hårförlägning bränna fast med kreaktiv vax eller microringar för ibland är de jobbigt att få till löshåret med clips. men sammtigit så kanske de sliter jätte mycket på håret
Nu är de ju sommar snart och då ska man ligga på stranden och sola då blir de jätte slitet av allt  saltvattnet. Så jag har inte bestämt mig riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0