Solat ;)

           

Mina söööta skor ;)                                                                               Lie inköpta saker ;)

Idag känner  jag mig lite bättre förutom att jag känner av pollen. Idag har jag solat lite de har varit över 30 grander varmt  så jag passade på att sista några timmar. Idag ska vi grilla fan vad gott ;) köpte även en present till Mammma som hon ska få i morgon ;) Väntar på att hon ska komma hem så hon får se mina sööta skor jag köpt älskar dom ;) korall färgade men jag vet ju inte riktigt om jag kommer få ont i fötterna får gå omkring i dom inne länge så jag verkligen känner efter. Idag tänkte jag bara ta de lungt orkar inte festa  vill vänta tills
jag är riktigt frisk men när de är studenten då jävlar ska de festas ;) Pussh

                                                       
                                                                         Lite brun då? ;)

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0