Shopping ;)


Studentklännigen ;)                                                Lite brun kanske?


Idag har vi bowlat med klassen ;) de var super roligt  efter de så käkade vi tacos supermysigt och fikade efteråt sedan drog jag till stan och kikade runt. Sedan drog jag och Ante till birsta vi gick på Bianco och där hittade jag en väska som matchade mina rosa pumps ;)

  Sedan så gick på på cubus för jag skulle hitta en hårfärg tog ganska l
långtid visste ju inte riktigt vilken blekning jag skulle ha eftersom vill inte ha kycklinggult hår så jag köpte två stycken ;) och gick ner på Trudes hos en frissör och frågade vad dom tyckte de sa att de inte spelade någon roll vilken jag skulle ta eftersom båda är lika starka,


så jag tog den jag alltid brukde andvända, men ska köpa en vitoning till som så de blir mera vitt ;) Nu gör jag inte så speciellt mkt funderar på att käka något är ganska hungrig, vi kanske skulle ha tagit något och ätit i birsta ;) Jag äså


glad att vi kan umgås och prata jag saknar verkligen det, I helgen händer väl inte så mkt ska kanske på någon studentfest men får se eller så bir de kolla på en film hemma med massa chpis och dipp, mysigt kanske? Vad ska ni göra i helgen då? Pussar



                      

              Andreas han blev lite sur när jag fotade ;)                      Köpte de förutom skorna idag ;)                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0