Mådag-Tisdag










Det var ett tag sedan jag skrev nu har varit i göteborg också fan vad najs de var ;) var på gotiah cup brorsan spelar
fyfan vad häftig invingen  var man fick gåshud ;)  vi bodde i ett super mysigt radhus man sov super bra där
Sedan har vi varit på stan där shoppade en vitjacka och klänningar och leggings med mönster på ;)


Igår  åt jag och Ante chinamat sedan drog vi till ego hälsostudio köpte sokort vi solade i 20 minuter sedan iskall dusch efteråt så skönt.  Idag har vi ätit kina mat också jag åt grillspett med ris och jordnötsås och Ante åt kyckling med jordnätter smakade av honom fyfa*n vad gott de var. 

Köpte även produkter till håret som man ska ha efter man duschat håret så de inte blir risigt sedan köpte jag en koks bodylotion och Visibly clear ansiktsvatten  och en hudkrämen som tillhör och en annan kräm som  jag köpte till som man kan anävända som underlagskräm. Jag tycker Visibly är den bästa serien man kan ha mot oren hy inte för att jag har jätte problem med finnar men den hjälper att hålla huden fräsh och den är också bra om man har fet hy men om man ha torr hud ska man inte använda den då torkar de ut. Har provat så många olika produkter men ingen och den serien är den ända som hjälp mot min hud. De kan vara svårt att hitta rätt produkter eftersom alla har så olika hudtyper så är de inte säkert att den hjälper på samma sätt men man får testa sig fram.  I morgon tänkte jag också sola sen dra på stan och titta på saker som behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0